Σύνδεση μονοφασικού και τριφασικού κινητήρα


    Γεια σου φίλοι, πώς είσαι; σήμερα θα σας διδάξουμε τι είναι και πώς συνδέετε μονοφασικούς κινητήρες με πυκνωτή εκκίνησης. Έτσι, πώς μελετάτε;

    Ο μονοφασικός κινητήρας με πυκνωτή εκκίνησης μπορεί να βρεθεί σε αντλίες νερού μικρών εργαστηρίων, μικρών συμπιεστών, μεταξύ άλλων εφαρμογών.



    Το κύριο εξωτερικό χαρακτηριστικό αυτού του κινητήρα είναι ο πυκνωτής εκκίνησης που είναι συνδεδεμένος με τον στάτορα. Ας χρησιμοποιήσουμε ως παράδειγμα τον μονοφασικό κινητήρα του weg βλέπε εικόνα παρακάτω.
    Υπάρχουν δύο ομάδες περιέλιξης στον κινητήρα, ενώ το κύριο τύλιγμα είναι η βοηθητική εκκίνηση εκκίνησης . Ο κινητήρας έχει επίσης έναν φυγόκεντρο διακόπτη και έναν πυκνωτή, και οι δύο συνδεδεμένοι σε σειρά με το βοηθητικό τύλιγμα, παρατηρήστε το παρακάτω σχήμα:



    Στην αρχή, ο κλειστός φυγοκεντρικός διακόπτης επιτρέπει τη διέλευση ρεύματος στο βοηθητικό τυλιγμένο μέσω του πυκνωτή, το οποίο παράγει μια καλή ροπή εκκίνησης . Όταν φτάνετε σε μια ορισμένη ταχύτητα, ο φυγοκεντρικός διακόπτης ανοίγει, απενεργοποιώντας το βοηθητικό τύλιγμα . Η κύρια περιέλιξη είναι υπεύθυνη για τη διατήρηση του περιστρεφόμενου πεδίου που θα κρατήσει τον ρότορα σε περιστροφή.

    Για να συνδέσετε μια μηχανή δίκτυο μονοφασικό, πρέπει να διασφαλίσουμε ότι ο κινητήρας μπορεί να συνδεθεί με το επίπεδο της τάσης δικτύου ή ότι οι συνδέσεις μπορούν να γίνουν στον κινητήρα το προβάδισμα για να ικανοποιήσει την ανάγκη. Δύο κύριες περιελίξεις και μία βοηθητική περιέλιξη παρουσιάζονται στον κινητήρα που φαίνεται παραπάνω. Κάθε τύλιξη κατασκευάστηκε για μια τάση, δείχνοντας 110V. Ο συνδυασμός δύο περιελίξεων σε σειρά θα επέτρεπε τη σύνδεση του κινητήρα με δίκτυο 220V. Η βοηθητική περιέλιξη σε αυτή την περίπτωση θα συνδεθεί παράλληλα με μία από τις τυλίξεις σε σειρά. Για σύνδεση σε 110V, όλες οι περιελίξεις συνδέονται παράλληλα. Αυτές οι συνδέσεις μπορούν να παρατηρηθούν στην ακόλουθη παράσταση:


    Αυτός ο τύπος αναπαράστασης, από το παραπάνω σχήμα, βρίσκεται στις πλάκες του κινητήρα. Συνδέστε τις συνδέσεις του παραπάνω σχήματος με την περιέλιξη του πρώτου σχήματος, για την ηλεκτρική κατανόηση των συνδέσεων. 

    Υπάρχουν μονοφασικοί κινητήρες που έχουν ήδη συνδεθεί εσωτερικά, έχοντας μόνο δύο ή τέσσερις εξωτερικές άκρες (σε αντίθεση με το παράδειγμά μας). Όταν συμβαίνει αυτό, συνήθως δεν υπάρχει δυνατότητα περαιτέρω τροφοδοσίας ή αντιστροφής. Πρέπει να τηρούνται οι συνιστώμενες συνδέσεις στην πινακίδα τύπου του κινητήρα ή στο εγχειρίδιο.

    Όπως το βοηθητικό τύλιγμα απενεργοποιείται μόλις ο κινητήρας φτάσει μια ορισμένη ταχύτητα και είναι υπεύθυνη για τη λήψη της αδράνειας του κινητήρα, τον καθορισμό της κατεύθυνσης της περιστροφής, συνάγεται το συμπέρασμα ότι για την αναστροφή στροφές του κινητήρα πρέπει να αντιστρέψει τη σύνδεση του βοηθητικού πηνίου, αλλάζοντας το 5 έως 6. Επιπλέον, θα πρέπει να περιμένετε μέχρι να σταματήσει ο κινητήρας ή οι στροφές του κινητήρα είναι αρκετά χαμηλή για την φυγοκεντρικός διακόπτης κλείνει και πάλι. 
    Δεν επιτρέπουμε καμία διαφήμιση και διαφημίσεις τρίτου μέρους στην ομάδα, οποιοσδήποτε προωθεί οποιαδήποτε μορφή πώλησης ή ηλεκτρονικά μαθήματα θα καταργηθεί χωρίς προηγούμενη ειδοποίηση. Άνθρωποι που δεν λένε τίποτα θα απομακρυνθούν επίσης από οποιονδήποτε.

    Αν μια από τις ομάδες είναι πλήρης δοκιμάστε άλλους ή μπορείτε να δοκιμάσετε εμάς τις επόμενες μέρες, καθώς πολλοί εισέρχονται και σύντομα παραιτούνται χωρίς να παρουσιάζουν ενδιαφέρον για μάθηση και ενημέρωση.


    Διοικητική ομάδα: Felipe Vieira, Adilson Junior dos Santos, Μαρία Σαμπρίνα Περέιρα, Τιάγκο Ερρίκης Μαρτίνς, Λεονάρντο Χοσέ Μπαρμποζά Βιέιρα.
     


    Θερμομαγνητική διακόπτες

    ασφάλειες είναι φθηνά, αλλά δημιουργούν διάθεση σε οποιαδήποτε ανταλλαγές, και καταναλώνουν περισσότερο χρόνο στη συντήρηση, δεδομένου ότι είναι απαραίτητο να διατάξει τη νέα ασφάλεια πριν από την αντικατάσταση. Ένα άλλο μειονέκτημα είναι ότι σε ένα τριφασικό σύστημα, μόνο μία ασφάλεια μπορεί να καεί, αφήνοντας το σύστημα μόνο με δύο φάσεις. Μια άμεση και αποτελεσματική εναλλακτική λύση είναι η χρήση θερμομαγνητικών διακοπτών


    Πρέπει να έχουμε κατά νου ότι υπάρχουν διαφορετικές κατηγορίες αυτόματων διακοπτών με διαφορετικές καμπύλες για αυτές τις κατηγορίες. Καθώς εργαζόμαστε με επαγωγικά φορτία (σε αυτό το παράδειγμα), πρέπει επίσης, όταν καθορίζουμε τον ασφαλειοδιακόπτη, να αναφερθούμε στην καμπύλη ενεργοποίησης της συσκευής που παρέχεται από τον κατασκευαστή. Για παράδειγμα, θα καθορίσουμε τον ασφαλειοδιακόπτη για τον ίδιο κινητήρα των 10cv 220V, τεσσάρων πόλων. έχουμε In = 26.6A, Ip / In = 8.

    Αυτή τη φορά έχουμε μια διαφορετική διαδικασία για να χρησιμοποιήσουμε την καμπύλη, παρατηρήστε το παρακάτω σχήμα:


    Θα πρέπει να ξέρετε πόσες φορές το ρεύμα εκκίνησης του κινητήρα είναι μεγαλύτερη από το ονομαστικό ρεύμα του διακόπτη και να εφαρμόσει αυτό το αποτέλεσμα στον άξονα x της καμπύλης. Ο επιλεγμένος κινητήρας έχει ένταση 26,6 Α και Ip = 212,8 Α. Ας υποθέσουμε ότι επιλέγουμε έναν διακόπτη 32Α, διαιρώντας το Ip κατά 32Α έχουμε 6.65. Έχουμε καταλήξει σε κάθετο κοντά στο 6x Στην περιοχή και ώρα έναρξης της 5 s είναι εντός του ορίου του άνω καμπύλη (απόδοση) του διακόπτη ισχύος, αλλά 6,65x μπορεί να προκαλέσει την απόδοση, επειδή περνά το όριο καμπύλης.

    ➡ Σημειώστε ότι οι μακρύτεροι χρόνοι έναρξης ή τα ρεύματα εκκίνησης ελαφρώς υψηλότεροι από τους αναμενόμενους μπορεί επίσης να προκαλέσουν διακοπή του διακόπτη, οδηγώντας σε περιττές διακοπές.

    Ας δούμε την παρακάτω εικόνα με ορισμένες εμπορικές τιμές των διακοπτών:


    Εάν το σημείο τομής ήταν πάνω από την καμπύλη, θα έπρεπε να επιλέξουμε έναν μεγαλύτερο διακόπτη. Επιλέγοντας ένα 50A διακόπτη, έχουμε έναν πολλαπλασιαστή 4.25? εφαρμόζεται στην καμπύλη μπορούμε να έχουμε ένα χρόνο έναρξης 10s και θα είμαστε ακόμα κάτω από την καμπύλη. Η απόφαση αυτή είναι εξαιρετικά τεχνική  και θα πρέπει να γίνεται με προσοχή, λαμβάνοντας υπόψη τις μέγιστες τιμές των στοιχείων προστασίας των επαφών και άλλων εξαρτημάτων.

    Συμπερασματικά. ο διακόπτης κυκλώματος, καθώς και οι ασφάλειες D ή NH, πρέπει να αντέχουν στο ρεύμα εκκίνησης και μετά την εκκίνηση να συνεχίσουν να προστατεύουν τα στοιχεία του συστήματος από υπερβολικά βραχυκύκλωμα και υπερφόρτωση. Δυστυχώς αυτές οι συσκευές δεν προορίζονται για την προστασία του κινητήρα από την κοινή υπερφόρτωση. Στην πραγματικότητα, ένας κινητήρας μπορεί να καίει εντελώς χωρίς τον ασφαλειοδιακόπτη ή την ασφάλεια να ανιχνεύει το πρόβλημα.

    Για την παρακολούθηση υπερφόρτωση των μοτέρ ή εσωτερικά σφάλματα που προκαλούν ρεύματα και θερμότητα αυξάνεται, τα πιο κατάλληλα συσκευές είναι διμεταλλικό ηλεκτρονόμο υπερφόρτωσης (θερμικό ρελέ) και θερμικοί αισθητήρες ενσωματωμένα στις περιελίξεις του κινητήρα (η τελευταία είναι η πιο αποτελεσματική για την προστασία του κινητήρα) .

    Πρώτα τι είναι οι διακόπτες; είναι διατάξεις ελιγμών που προορίζονται για την ενεργοποίηση και απενεργοποίηση των ηλεκτρικών κυκλωμάτων, τα οποία μπορούν να είναι λαμπτήρες και άλλοι τύποι φορτίων ανοίγοντας και κλείνοντας.

    Πρώτο ηλεκτρικό σχέδιο ας υποθέσουμε ότι θέλουμε να ενεργοποιήσουμε μια λάμπα από ένα απλό κλειδί, σημειώστε παρακάτω πώς ο μηχανισμός μέσα σε αυτό το στοιχείο είναι ο απλός διακόπτης.

    Γνωρίζοντας πως η εσωτερική λειτουργία των απλών διακόπτη δείχνουν την ηλεκτρική διάγραμμα για μια σκανδάλη λαμπτήρα από την απλή διακόπτη στο παρακάτω παράδειγμα θα χρησιμοποιήσουμε προσομοίωση των τάσης φάσης και ουδέτερου τροφοδοσίας 127Volts


    Να θυμάστε - αν μπορείτε να προσθέσετε περισσότερες λάμπες παράλληλα με αυτό το κύκλωμα, για παράδειγμα ένα μόνο πλήκτρο μπορεί να ανάψει πολλές λάμπες, ως εκ τούτου, δεν υπερβαίνει το μέγιστο ρεύμα που υποστηρίζεται από το κλειδί και την καλωδίωση, το μέγιστο ρεύμα από αυτές τις απλές κλειδιά είναι 10A υποθέσουμε μπορείτε να με λαμπτήρες παράλληλα με το κύκλωμα δεν υπερβαίνει τα 2.500 βατ 

    καλοί φίλοι τώρα δείχνουν να σας πως θα πρέπει να εκτελέσετε τη σύνδεση ενός λαμπτήρα σε δύο διαφορετικά σημεία, ας υποθέσουμε ότι ήθελε να βάλει ένα διακόπτη δίπλα στην πόρτα του δωματίου του και ένα άλλο στο κεφάλι του κρεβατιού σας, ώστε να μπορείτε να ανάβετε και να σβήνετε τη λυχνία σε οποιοδήποτε σημείο, οπότε θα πρέπει να κάνετε τον διακόπτη τριών καναλιών 

    Ενεργοποίηση του Lampada σε δύο διαφορετικά σημεία, Παράλληλοι διακόπτες.


    ➡ Θυμηθείτε: Αυτές οι πληροφορίες είναι μόνο για καθοδήγηση. Η εγκατάσταση οποιουδήποτε προϊόντος πρέπει πάντα να γίνεται από εξειδικευμένο επαγγελματία σύμφωνα με τις προδιαγραφές της NBR 5410. 

    Πριν από την εγκατάσταση ή την εκτέλεση οποιουδήποτε είδους συντήρησης αποσυνδέετε πάντα την παροχή ρεύματος. 

    Προσωπικά τώρα που ήδη γνωρίζετε πώς να συνδέσετε μια λάμπα σε 2 διαφορετικά σημεία και εάν θέλετε να προσθέσετε τα 3 ή περισσότερα σημεία για να ενεργοποιήσετε κάποια λάμπα ή το σύνολο των λαμπτήρων. Σε αυτή την περίπτωση θα χρησιμοποιήσουμε το διάγραμμα διακόπτη διακοπής με παράλληλους διακόπτες, το σχήμα είναι γνωστό ως Four WayΠοια εντολή ενός ή ενός συνόλου των λαμπτήρων πάνω από δύο διαφορετικά σημεία, θα χρησιμοποιείται πάντα με δύο παράλληλες διακόπτες ένα ιδανικό μέρος για αυτές τις εγκαταστάσεις είναι σκάλες και μεγάλους διαδρόμους, θα δούμε το διάγραμμα καλωδίωσης κάτω.


    Κρατήστε - ποτέ δεν υπερβαίνει το υποστηριζόμενο όριο του ηλεκτρικού ρεύματος θα κυκλοφορήσει μέσα στο κύκλωμα, ένας βασικός τύπος που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να βεβαιωθείτε ότι το ποσό των λαμπτήρων δεν υπερβαίνει την τρέχουσα υποστηρίζεται από το διακόπτη του διακόπτη και του κυκλώματος I = P / V έχει αφήσει υποθέσουμε 800 Watt της δύναμης των λαμπτήρων στην εφαρμοζόμενη τάση 127V 127V που χωρίζονται από 800W θα δώσει το ρεύμα I σε αμπέρ των 0.15A αυτή είναι η βασική φόρμουλα για να βρει το ρεύμα που θα ρέει μέσω του κυκλώματος. 

    Διαφήμιση:

    Τώρα ας μιλήσουμε για τους απλούς διακόπτες 25 Amp. Ελέγχει εξάρτημα ή ηλεκτρικό εξοπλισμό έως 25 Αμπέρ. Ας δούμε το ηλεκτρικό διάγραμμα αυτού του τύπου διακόπτη παρακάτω.


    Σε αυτό το κύκλωμα μπορείτε να χρησιμοποιήσετε μεγάλο αριθμό λαμπτήρων έτσι ώστε να μην υπερβαίνει το ρεύμα που υποστηρίζεται από το διακόπτη και η καλωδίωση συμφωνεί.

    Τώρα οι άνθρωποι μιλούν για διπολικό διακόπτη, το οποίο χρησιμοποιείται στην ηλεκτρική 220Volts δίκτυο, όπου η πρόθεση αυτού του διακόπτη είναι η συντήρηση της ασφάλειας στο μέλλον, γιατί αυτού του είδους τα διακόπτη για να σταματήσετε όχι μόνο ένα, αλλά δύο φάσεις κατά συνέπεια την εξάλειψη κάθε κινδύνου ηλεκτροπληξία κατά τη συντήρηση, δεν είναι απαραίτητο να αποσυνδέσετε τον ασφαλειοδιακόπτη για να διατηρήσετε το κύκλωμα του διακόπτη στους λαμπτήρες καθώς θα απενεργοποιηθεί. Αλλά εξακολουθώ να σας προτείνω να απενεργοποιήσετε και να κλειδώσετε τον αυτόματο διακόπτη, οπότε κανείς δεν θα σας καλέσει χωρίς τη συγκατάθεσή σας. Ας παρατηρήσουμε το ηλεκτρικό σχήμα παρακάτω στο δίκτυο 220V. Το φορτίο μπορεί να είναι είτε λαμπτήρες αλογόνου είτε άλλα εξαρτήματα που θέλετε να εισάγετε στο κύκλωμα.


    Διαφήμιση:

    Τώρα θα δείξουμε πώς μπορείτε να κάνετε ένα παράλληλο σύστημα με αυτούς τους τύπους των διακοπτών διπολικό διακόπτη, όπου μπορείτε να οδηγήσετε το φορτίο (λαμπτήρες) σε περισσότερα από ένα σημεία.


    Θυμηθείτε να διαστασιολογήσετε σωστά την ποσότητα φορτίου που θα εισάγετε σε αυτό το κύκλωμα, ώστε να μην υπάρχει υπερφόρτωση στο κύκλωμα. 

    Εκτός από τους απλούς διακόπτες και άλλα μοντέλα που αναφέρονται σε αυτό το άρθρο, επίσης, τα συναρμολογούμενα που μπορεί να είναι πέρα από την υποδοχή διακόπτη μαζί, ας δούμε ένα παράδειγμα για το πώς να συνδέσετε απλό διακόπτη με έξοδο στην ίδια μονάδα 4x2 σε αυτό το παράδειγμα Ilumi γραμμή δεν χρειάζεται να κάνετε το φράγμα φάσης μέχρι τη φάση του πόλου του διακόπτη. Ας δούμε την παρακάτω εικόνα:


    Σε αυτό το παράδειγμα παραπάνω, το ίδιο κύκλωμα 127V χρησιμοποιείται για την τροφοδοσία της λάμπας και η έξοδος επίσης θυμάται ότι πρέπει πάντα να διαχωρίζετε το κύκλωμα του λαμπτήρα από το κύκλωμα εξόδου για να αποφευχθεί η υπερβολική φόρτιση και η σωστή κατανομή της ηλεκτρικής εγκατάστασης. Έτσι στο παράδειγμα το κύκλωμα λαμπτήρων είναι 127Volts και έξοδος επίσης 127Volts. Το προαναφερθέν jamper δεν είναι εσωτερικά εμφανές σε αυτόν τον τύπο μονάδας. 

    Ας δούμε ένα άλλο παράδειγμα του Simple Monoblock που ρυθμίζει όπου μέσω μιας μονάδας μπορείτε να ανάβετε ανεξάρτητα 3 βολβούς το καθένα με το κλειδί σας. Ιδανικό για εσάς για να λάμψετε τους λαμπτήρες στον κήπο σας για παράδειγμα.


    Γι 'αυτό είναι ευχαριστίες galerinha για την ανάγνωση του άρθρου μου, αν θέλετε να κάνετε οποιαδήποτε σχόλια σχετικά με αυτό το άρθρο, κάποιο σημείο που μπορούμε να βελτιώσουμε ή ακόμα και έχουμε μπερδευτεί να πούμε. 
    Παράδειγμα κινητήρα για συστήματα κουτιού νερού.
    Παράδειγμα μεταφοράς από ένα κουτί σε άλλο:


    Ως παράδειγμα θα χρησιμοποιήσουμε το παραπάνω σχέδιο, όπου θέλουμε κάτω από το παράθυρο του νερού γεμίζουν όταν χρειάζεται, έτσι ώστε βλέποντας την αντλία σχέδιο ενεργοποιείται αυτόματα με την ανώτερη-κλειδιά σημαδούρα που ονομάζουμε Β της (άνω float) και το παρακάτω πλαίσιο με το κλειδί Bi buoy (σημαδούρας κάτω). Ο σημαντήρας Bi ενεργοποιείται μόνο όταν η στάθμη του νερού στο κορυφαίο κιβώτιο έχει πέσει και το νερό στο κατώτατο κουτί έχει νερό. Το σύστημα πρέπει να έχει θερμική προστασία. 

    Διαφήμιση:

    Πρώτο ηλεκτρικό σχήμα, θα δούμε παρακάτω: Μόνο η αυτόματη κίνηση του κινητήρα της αντλίας μέσω του διακόπτη του πλωτήρα και της αποτυχίας φάσης του συστήματος ρελέ.

    Η αντλία κινητήρα σε αυτόματη λειτουργία. 

    Ενεργοποίηση και απενεργοποίηση σύμφωνα με τα επίπεδα νερού. Στην αυτόματη λειτουργία, οι άνω και κάτω διακόπτες σημαντήρα ξεκινούν τη μονάδα. Υπενθυμίζοντας ότι στην αυτόματη λειτουργία η αντλία θα γυρίσει μόνο αν υπάρχει είναι επαρκές νερό στο κάτω πλαίσιο, ακόμη και αν το top box είναι σε float στην κλειστή κατάσταση, αν το κάτω σημαδούρα δεν βρίσκεται σε κατάσταση κλειστά θα δεν επιτρέπουν να προκαλέσει την αντλία, εάν έχει αρκετό νερό κάτω πλαίσιο θα αρχίσει να γεμίσει το top box, όταν φτάσετε σας ρυθμίζοντας αυτόματα τον πλωτήρα ανώτερο επίπεδο desacionara της αντλίας αποφυγή διαρροών. 

    Διαφήμιση:

    Εν ολίγοις, μείωσε το επίπεδο του άνω κουτιού, συνδέει την αντλία και γεμίζει πάλι και εισάγονται στο παραπάνω παράδειγμα ένα σφάλμα και υπερφόρτωσης ρελέ φάση ρελέ για προστασία των κυκλωμάτων. 

    Θα δείξουμε τώρα μια άλλη μορφή της διάταξης για αυτό αντλία είναι ότι η αυτόματη λειτουργία μέσα από τις σημαδούρες και χειροκίνητη λειτουργία ότι αν ένα πρόβλημα ή θέλετε να φύγετε σε χειροκίνητη λειτουργία απλά περιστρέψτε το διακόπτη επιλογής στη χειροκίνητη λειτουργία, εξετάστε το ακόλουθο διάγραμμα:


    Είναι εύκολο να γίνει κατανοητός ο διακόπτης επιλογής ο οποίος ορίζει τη λειτουργία που θα έχει αυτή η αντλία αν ενεργοποιηθεί χειροκίνητα μέσω των κουμπιών παλμών ή αυτόματα μέσω των buffer, χρησιμοποιώντας τις ίδιες λειτουργίες με το παραπάνω παράδειγμα. Ενεργοποιήστε το και απενεργοποιήστε μόνο του. 

    Καλά αυτό είναι οι συνάδελφοί μου και οι φίλοι μου ελπίζουν ότι έχετε απολαύσει αυτό το άρθρο και μέχρι το επόμενο του φίλου σας Felipe Vieira Eletrotécnico. 
    Για να ανοίξετε τον προσομοιωτή που πρέπει να επισκεφθείτε το Blog μας έναν υπολογιστή και ενημερώνεται προγράμματα περιήγησης, απλά κάντε κλικ πάνω στην εικόνα για να μεταφερθείτε στην ιστοσελίδα δημιουργός των προσομοιωτών είναι μια γαλλική ιστοσελίδα, αλλά είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να αλληλεπιδρούν με ηλεκτρικά διαγράμματα ελέγχου. Υπάρχει και έχω ήδη αυτό το λογισμικό, αλλά είναι πολύ δύσκολο να το χρησιμοποιήσω ούτως ή άλλως, αλλά μόλις μάθω θα δημιουργήσω προσομοιώσεις για σένα!


    Η πρώτη προσομοίωση είναι ένα παράδειγμα εφαρμογής της κατεύθυνσης περιστροφής ενός τριφασικού κινητήρα που έχει πρόσβαση στον προσομοιωτή κάνοντας κλικ στην εικόνα για να αλληλεπιδράσει με αυτόν. (δεν μπορείτε να αποθηκεύσετε αυτούς τους προσομοιωτές στον υπολογιστή σας)

    Σε αυτό το δεύτερο προσομοιωτή είναι ένα παράδειγμα εφαρμογής τριφασικού κινητήρα χωρίς κύκλωμα σφραγίδας, σημειώστε ότι χωρίς τη σφράγιση ο κινητήρας δεν παραμένει αναμμένος, πρέπει να παραμείνετε πατημένος όλη την ώρα πιέζοντας το S2. Κάντε κλικ στην εικόνα για να αλληλεπιδράσετε με τον προσομοιωτή.


    Σε αυτό το τρίτο προσομοιωτή είναι ένα παράδειγμα κίνησης κινητήρα μέσω κουμπιών, αλλά αυτό το κύκλωμα έχει τη σφράγιση, δείτε τη λειτουργία ανοίγοντας και τρέχοντας τον προσομοιωτή.



    Σε αυτόν τον τέταρτο προσομοιωτή θα έχουμε την εντολή αστέρι-τρίγωνο, για να αλληλεπιδράσουμε με τον προσομοιωτή, κάντε κλικ στην εικόνα του.








    Σε αυτό το πέμπτο προσομοιωτή, ας δούμε πώς λειτουργεί το χρονοδιακόπτη, καλά, αυτό είναι. Λοιπόν, η ιστοσελίδα electrotoile έχει πολλά δροσερά πράγματα για να μάθετε και να καταλάβετε.

    Μείνετε στο Θεό και μέχρι το επόμενο άρθρο, μην ξεχάσετε να απολαύσετε τα δίκτυά μας και να παρακολουθείτε ειδήσεις και νέες δημοσιεύσεις, γιατί πάντα θα δημοσιεύουμε δροσερά πράγματα για εσάς.




    Ιστοσελίδα Αναφορά Electrotoile