How to refill air conditioner by R22 (video 32)



φίλες και φίλοι καλησπέρα σας, σε αυτό το άρθρο θα μιλήσουμε για της πιέσεις των κλιματιστικών ( πιέσεις του φρεον)







πρώτα από όλα ας μάθουμε με τι ψυκτικό ρευστό (φρεον) λειτουργεί το κλιματιστικό μας υπάρχουνε τριών ειδών ψυκτικά ρευστά:
1)R22
2)R407
3)R410

εσείς για να μάθετέ με τι ψυκτικό ρευστό λειτουργεί το κλιματιστικό σας θα πρέπει να  πάτε στην εξωτερική μονάδα του κλιματιστικού σας  και να διαβάσετε την ταμπέλα που έχει η εξωτερική μονάδα σας, έξω λοιπόν στο ταμπελάκι θα αναφέρει το ψυκτικό ρευστό και την ποσότητά του ψυκτικού ρευστού που χρειάζεται για να λειτουργεί  π,χ R22  0.78kg.

Πάμε τώρα να δούμε τις πιέσεις:

R22 χαμηλή πίεσή 55-65 psi υψηλή πίεσή 280-330 psi
R407 χαμηλή πίεσή 65-75psi  υψηλή πίεσή 300-350 psi
R410 χαμηλή πίεσή 95-110psi υψηλή πίεσή 470-510 psi Για όσους δεν γνωρίζουν τι είναι τα psi θα σας πω πως μια ατμοσφαίρα σιούτε με 14,5psi αυτές λοιπόν είναι οι πιέσεις λειτουργίας των κλιματιστικών. 
Για να μπορέσουμε εμείς να δούμε την πιέσει (φρεον) του κλιματιστικού μας και να συμπληρώσουμε ψυκτικό ρευστό (φρεον),
θα πρέπει να βάλουμε το κλιματιστικό μας να λειτουργεί στην ψύξη αμέσως μέτα θα πρεπει να πάμε στην εξωτερική μονάδα του κλιματιστικού μας οπου θα αντικρίσουμε 2 βάνες μια βάνα χονδρή και μια βάνα ψηλή, στην χονδρή την βάνα υπάρχει ένα βαλβιδακι όπως και στα λάστιχά του αυτοκίνητου θα συνδέσουμε λοιπόν εκεί τα μανόμετρο μας και θα ελέγξουμε την πιέσει του ψυκτικού ρευστού εάν η πιέσει είναι καλή τότε δεν θα κάνουμε τίποτα εάν θέλει συμπλήρωμά θα συμπληρώσουμε... 
να τονίσω πως Μονό στην ψύξη μπορούμε να βάλουμε υγρά στο κλιματιστικό μας.. όταν το κλιματιστικό λειτουργεί στην ψύξη μας δείχνει την χαμηλή πιέσει, ενώ όταν το κλιματιστικό λειτουργεί στην θέρμανση τότε μας δείχνει την υψηλή πιέσει. 
Ελπίζω να ήμουν αρκετά σαφής για οποιεσδήποτε απορίες παρακαλώ πόλη αφήνετε τα σχόλιά σας.. και θα χαρώ πόλη να απαντήσω.


How to Check AC Freon Level

ΠΩΣ ΝΑ ΣΥΜΠΛΗΡΟΣΟΥΜΕ ΨΥΚΤΙΚΟ ΡΕΥΣΤΟ ΣΤΟ ΚΛΙΜΑΤΙΣΙΚΟ ΜΑΣ (ΦΡΕΟΝ)


Πως και με ποιο τρόπο μπορούμε  να συμπληρώσουμε ψυκτικό ρευστό (φρέον) στο κλιματιστικό μας. 

Πριν ξεκινήσουμε θα πρέπει να ξεκαθαρίσουμε κάποια πράγματα πρώτα από όλα το ότι δεν έχει το κλιματιστικό μας ψυκτικό ρευστό αυτό δεν σημαίνει πως απλώς τέλειωσε καθώς το ψυκτικό ρευστό δεν τελειώνει ποτέ ακόμα και μετά από εκατομμύρια χρόνια…. 

όποτε ο μονός λόγος για να μην έχει καθόλου ψυκτικό ρευστό το κλιματιστικό μας είναι η διαρροή… εδω θα σημειώσω πως το κλιματιστικό περίπου κάθε 3 με 4 χρόνια θέλει ένα μικρό συμπλήρωμα καθώς χάνεται μια μικρή ποσότητα από της συνδέσεις που συνδέουν την εσωτερική μονάδα με την εξωτερική       ( συγκεκριμένα από την συστολή και διαστολή του χαλκού), αλλά της περισσότερες φορές οι τεχνικοί  απλώς κοροϊδεύουν τον κόσμο λέγοντας του πως ήθελε συμπλήρωμα υγρών. 

Επανέρχομαι στην διαρροή εάν το κλιματιστικό μας έχει διαρροή τότε με το να βάλουμε υγρά στο κλιματιστικό μας δεν θα λύσουμε το πρόβλημα θα πρέπει πριν βάλουμε υγρά  να λύσουμε το πρόβλημα με την διαρροή δηλαδή να βρούμε την διαρροή και να την φτιάξουμε διαβάστε περισσότερα για της διαρροές 


Τώρα αν εάν θέλουμε απλώς να συμπληρώσουμε μια μικρή  ποσότητα ψυκτικού ρευστού στο κλιματιστικό μας μετά από μερικά χρόνια τότε θα πρέπει να μάθουμε πρώτα από όλα με τι ψυκτικό ρευστό λειτούργει το κλιματιστικό μας για να μάθουμε θα πάμε στην εξωτερική μονάδα του κλιματιστικού μας και θα διαβάσουμε την ταμπέλα που έχει η εξωτερική μονάδα μας, στην ταμπέλα αυτή θα βρούμε ένα από τα παρακάτω υγρά 
1) R410  εάν στην ταμπέλα σας γραφεί R410 τότε το κλιματιστικό σας λειτούργει με αυτό το ψυκτικό ρευστό διπλά ακριβώς θα αναφέρει και την ποσότητα που χρειάζεται το κλιματιστικό σας πχ. 0,780kg.Υπάρχουν επίσης και τα παρακάτω υγρά 2) R407   3) R22. 
Πλέον έχουμε μάθημα με ποιο ψυκτικό ρευστό λειτούργει το κλιματιστικό μας και το έχουμε προμηθευτεί από κάποια καταστήματα τα όποια πουλάνε ψυκτικά μηχανήματα και εξαρτήματα. 

Πάμε τώρα να συμπληρώσουμε υγρά στο κλιματιστικό μας στην εξωτερική μονάδα του κλιματιστικού μας έχουμε 2 βάνες μια χονδρή και μια ψήλη η χονδρή είναι για την χαμηλή πίεση και η ψήλη για την υψηλή πίεση ακριβώς κάτω από την χονδρή βάνα υπάρχει ένα βαλβιδική όπως και στα λάστιχα του αυτοκινήτου  εκεί συνδέουμε τα μανόμετρα μας  ( αφού έχουμε βάλει μπρος το κλιματιστικό) με το που συνδέσουμε τα λάστιχα αμέσως το μανόμετρο θα μας δείξει την πίεση που έχει το ψυκτικό ρευστό το ψυκτικό ρευστό R410  δουλέψει περίπου στης 95 Psi εάν είναι λιγότερο τότε συμπληρώνουμε πχ εάν είναι 70 μετά από 10 λεπτά λειτουργιάς του κλιματιστικού τότε θέλει συμπλήρωμα σημειώνω πως μόνο στην ψύξη μπορούμε να συμπληρώσουμε υγρά στο κλιματιστικό  μας   εάν έχουμε το R407 τότε η πίεση μας θα πρέπει να είναι περίπου στου 65-75 Psi  εάν έχουμε R22 η πίεση μας θα πρέπει να είναι περίπου από 55-65 Psi  εάν το μανόμετρο μας δείχνεi αυτές της πίεσης τότε δεν κάνουμε τίποτα εάν είναι λιγότερες οι πίεσης θα πρέπει να συμπληρώσουμε.. σημειώνω πως ότι γραφώ είναι για πόλη αρχάριους εάν έχετε κάποιες συγκεκριμένες ερωτήσεις αφήνετε σχόλια θα χαρώ να απαντήσω. 

Scroutz μανομετρα ψυκτικου
Ebay A/C AC Manifold Gauge Set R410a R22 R134a With Hoses Coupler Adapters+ 1/2" ACME
Bestprice μανομετρα ψυκτικου
http://www.tepse.gr/B4CC3C64.el.aspx
https://giaples.gr/index.php?route=product/category&path=69_218_728
https://www.centralcool.gr/el/psyktika-shop/ergaleia/manometra.html
http://www.tepse.gr/1CEDA94A.el.aspx
https://www.centralcool.gr/el/psyktika-shop/ergaleia/manometra/manometro-set-refco-mod-bm2-8-ds-clim-detail.html
https://www.facebook.com/tepse/posts/1399073063529992/
https://www.car.gr/parts/view/20788720-business-equipment-garage-equipment-quatros-tools


Resource https://www.superklimatismos.com/2010/08/blog-post_16.html