Δείτε αυτό το άκρος ενδιαφέρον test και Προσοχή στις ΝΕΕΣ ταχυκλέμες

Δείτε αυτό το άκρος ενδιαφέρον test και Προσοχή στίς ΝΕΕΣ ταχυκλέμες γιατι μου μένετε οτι θα την πιούμε στο τέλος , θα σας εκπλήξουν οι νικητές
Και ειδικά ο πρώτος νικητής δηλαδή η διπλή κλέμα , την εχω χρησιμοποιήσει κατά κόρον στα ξενοδοχεία γιατί μπορώ να κάνω ταχύτατους ελέγχους χωρίς να πειράξω τη σύνδεση (Και ξέρετε στο ξενοδοχείο πόσο μετράνε ακόμα και τα  δευτερόλεπτα !!! ) και όντος δεν με πρόδωσαν οι διπλές ποτέ κλέμες, αλλά δεν περίμενα τόσο χαμηλή αντίσταση , σχεδόν όση έχει ο μονοκόμματος αγωγός χωρίς σύνδεση !!! το μόνο πρόβλημα που αντιμετώπισα με αυτό τον τρόπο σύνδεσης είναι πρόβλημα χώρου στο κουτί !!!

Πώς ενεργοποιούμε Ελληνικούς υπότιτλους στο youtube:

Ενεργοποιούμε τους υπότιτλους πατώντας το κουμπί Subtitles αλλά συνήθως είναι στα Αγγλικά οπότε για Ελληνικά Ενεργοποιούμε τη μετάφραση ( βήματα 1 , 2 ,3 )

Ο δεύτερος νικητής είναι τα παλιά καλά φτηνά καπς που τα έχουμε αρκετά υποτιμήσει σήμερα αλλά δίνουν εκπληκτική τιμή αντίστασης και αυτά.- Τέλος σας εχω ένα bons video με ένα άλλο τρόπο σύνδεσης για ΤΕΛΕΙΟΜΑΝΕΙΣ που εμένα ΔΕΝ με βολεύει στα ξενοδοχεία γιατί δεν μπορώ να κάνω άμεση μέτρηση χωρίς να αφαιρέσω μόνωση όμως σε βιομηχανικές εγκαταστάσεις  η ΤΕΛΕΙΑ ΛΥΣΗ.

Όσο για τις ταχυκλέμες παρά το ότι μπορείς να κάνεις άμεση μέτρηση χωρίς να επέμβεις στη σύνδεση, γιατί εχω την εντύπωση ότι θα την ποιούμε στο τέλος και όπου έχουμε βάλει θα τρέχουμε και δε θα φτάνουμε ??? - Δικιά σας η συνέχεια του άρθρου και τα σχόλια...

Αρθρογράφος Θεοδωράκης Γιάννης







BONUS VIDEO